Pas de démarrage Winky en 14.11beta10
-
@Nicolas-Bernaerts Merci pour l'analyse, je reste dispo pour explorer cela. Le winky s'est encore coupé après ~8h de fonctionnement. Je relance avec ce réglage de winky_max.
J'hésite à repasser sur le code de @ferrader (avec wifi "one4all"), en imaginant qu'il est davantage centré sur ce point "alimentation" ?
-
@EliasMM petite question : utilisez vous influxdb ou mqtt ou les 2 ?
-
@Nicolas-Bernaerts J'utilise uniquement MQTT, avec TLS. Sur un broker autohébergé.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login